Escola Marià Galí

Classe de 1r A. Classe de 1r B. Classe de 2n A. Classe de 2n B. Classe de 3r A. Classe de 3r B. Classe de 4t A. Classe de 4t B. Classe de 5è A. Classe de 5è B. Classe de 6è A. Classe de 6è B. Activitats E. Infantil. Activitats i recursos danglès. De tot una mica. Clica aquí per descarregar el menú del menjador. CM visita el museu i lestadi olímpic. INFORMACIÓ VAGA 8 DE MARÇ. Fotos de la nevada davui a lescola i el seu voltant. COMUNICAT DACTUALITZACIÓ DE LA FASE DALERTA DEL NEUCAT. La vaga va dirig.

OVERVIEW

The web site escolamariagali.cat presently has an average traffic ranking of zero (the lower the more users). We have crawled nineteen pages inside the web site escolamariagali.cat and found one hundred and twenty-three websites associating themselves with escolamariagali.cat. There are one social communication sites owned by this website.

ESCOLAMARIAGALI.CAT TRAFFIC

The web site escolamariagali.cat is seeing a variation quantities of traffic all over the year.
Traffic for escolamariagali.cat

Traffic ranking (by month) for escolamariagali.cat

Traffic ranking by day of the week for escolamariagali.cat

LINKS TO ESCOLAMARIAGALI.CAT

Manels personal

Monday, May 20, 2013. Descripción de institución en la SIC. La escuela en la que trabajo y a la que asistieron mis hijos se situa en un barrio de la periferia de una ciudad industrial de la periferia de Barcelona. Es la escuela de educación infantil y primaria del barrio aunque deba competir con otras más céntricas ante la bajada de la natalidad y de la población ante la crisis económica mundial de 2008 en adelante. Tipo de alumnos y profesores.

AMPA MARIÀ GALÍ

Dilluns, 29 de juny de 2015. Aquí podeu veure algunes fotografies de les activitats que están fent aquest estiu al Casal. Dissabte, 27 de juny de 2015. Festa fi de curs 2015. Dilluns, 8 de juny de 2015. Festa Fi de Curs 2015.

Lhort de lEscola Marià Galí

Avui hem decidit que ja era hora de recollir les fabes, els pèsols i les cebes del nostre hort, així que ens hem posat mans a la feina i hem fet una bona neteja. El vídeo només el tenim en anglès, però anirà bé per practicar una mica.

WHAT DOES ESCOLAMARIAGALI.CAT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of escolamariagali.cat Mobile Screenshot of escolamariagali.cat Tablet Screenshot of escolamariagali.cat

ESCOLAMARIAGALI.CAT SERVER

Our crawlers revealed that a single page on escolamariagali.cat took two thousand four hundred and thirty-nine milliseconds to load. We could not detect a SSL certificate, so therefore our parsers consider escolamariagali.cat not secure.
134.0.14.121

We found that escolamariagali.cat is utilizing the Apache server.

Escola Marià Galí

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site has the following on the web site, "Clica aquí per descarregar el menú del menjador." I noticed that the web site also said " CM visita el museu i lestadi olímpic." They also said " INFORMACIÓ VAGA 8 DE MARÇ. Fotos de la nevada davui a lescola i el seu voltant. COMUNICAT DACTUALITZACIÓ DE LA FASE DALERTA DEL NEUCAT."

SEE SIMILAR BUSINESSES

EEFM Professora Maria Gonçalves

O blog da Escola Professora Maria Gonçalves é um canal aberto com toda a comunidade escolar. Direção Geral Professora Clotilde Albano;. Coordenação das Profª Isabel Farias, Nilma Almeida e Rita Aragão. A Escola Professora Maria Gonçalves funciona nos três turnos com turmas do Ensino Fundamental e Médio. Terça-feira, 13 de janeiro de 2015.

ESCOLA SANTA MARIA GORETE - CANGATI SOLONÓPOLE

Terça-feira, 14 de fevereiro de 2012. Sexta-feira, 11 de fevereiro de 2011. Eles proporcionaram um Show com a Apresentação da Peça. Deixando todos os alunos encantados. O Núcleo Gestor parabeniza a todos os professores pelo seu desempenho. Isso é que faz a diferença! .

ESCOLA MARIA INÊS COSTA - CASTANHAL

ESCOLA MARIA INÊS COSTA - CASTANHAL. Escola Maria Inês Costa - Castanhal. Castanhal, Pará, Brazil. Terça-feira, 12 de abril de 2011. SEMANA PEDAGÓGICA - ENSINO FUNDAMENTAL.

ESCOLA MARIA IZAURA DA COSTA CRUZ

ESCOLA MARIA IZAURA DA COSTA CRUZ. Quinta-feira, 20 de novembro de 2014. No dia 19 de novembro o momento cívico foi organizado para homenagearmos a bandeira nacional. Sábado, 15 de novembro de 2014. Atividades em sala de aula. Sexta-feira, 14 de novembro de 2014. JIMI 2014 - Cerimônia de abertura. Formatura do PROERD - 2014. E foi assim que comemoramos o Dia das Crianças em 2014, com brincadeiras, jogos, brindes e muita diversão! NOSSA QUA.

Escola Maria Ivone Santos de Oliveira

Blog criado para que alunos, professores e funcionários da Escola Maria Ivone sejam prestigiados por suas atividades e mantenham-se informados de todos os acontecimentos. Domingo, 23 de outubro de 2011. Encontro Regional de Educação Ambiental - EREA. Escola Estadual Maria Ivone Santos de Oliveira. Domingo, 9 de outubro de 2011. Em nome da Escola parabenizamos a todos que estiveram à frente dessa ação e em especial nossos alunos os quais sem eles não obteriamos sucesso.